Wanneer ben je open?
*De haaknaald webshop : is alleen online open.
(Er kan geen wol of garen meer gekocht worden aan de deur.)
*voor kleding verstellen : op woensdagen tussen 13.00-16.00 zonder afspraak, de rest van de week is op afspraak.
*Bruidskleding verstellen : alleen op afspraak.
Kan ik wol bij jou kopen?
Alleen online, er is geen mogelijkheid meer om af te spreken en te gaan kijken.
Ik kan niet op woensdag middag komen?
Alleen voor coupeuse klanten kan er een afspraak gemaakt worden.
Kan ik in het weekend langskomen?
Bij hoge uitzondering en alleen op afspraak, dit geld alleen voor coupeuse klanten.
Ik werk overdag?
Geen probleem! graag vooraf contact opnemen en aangeven dat ze s'avonds wilt afspreken, geld ook voor coupeuse klanten.
Kan ik pinnen?
Ja, u kunt pinnen. Het pin apparaat is volledig up to date met de nieuwste betaal mogelijkheden.
Kan ik met contant geld betalen?
Ja, u kunt met contant geld betalen. Om veiligheids redenen is er geen wisselgeld en vragen wij u afgepast te betalen.
Kan ik ook anders betalen?
Ja, u kunt met vvv cadeau card betalen. of met de Rheden-card
krijg ik korting met gelre-pas?
Nee, u krijgt geen korting met de Gelrepas, Helaas vallen mijn service niet onder de door u te ontvangen tegoeden.
Vertelt u ook leer?
Nee voor Leren en zware materialen stuur ik u naar de schoenmaker.
welke kleding verteld u?
Ik verstel vrijwel alle kleding dat versteld kan worden, mits dit schook aangeleverd wordt.
kan ik met mijn bruidsjurk bij u terecht?
Ja, ik verstel ook bruidskleding.
Ik heb een pak, kan ik bij u terecht?
Ja, ook heren kleding is welkom
Maak je ook kleding op bestelling?
Nee! dat doe ik niet.
Hoe lang moet ik wachten op mijn kleding?
Om zelf niet in tijdsnood te komen of te moeten haasten om wat voor reden dan ook.
1 week voor normale kleding,
bruidskleding is ongeveer 5-7 weken!
uitzonderingen zijn als de kleding snel klaar kan zijn, dit wordt vooraf afgesproken.
Wat valt onder spoed?
Een spoed, iets dat snel of vrijwel direct weer klaar moet zijn.
Begrafenissen vallen onder spoed. voor zover zijn alle andere gelegenheden vooraf al echt wel duidelijk.
Ik heb besteld wat nu?
Dank u wel voor uw bestelling. In uw mailbox vindt u zowel uw factuur en retour regelement. Ik ben dan al bezig met het inpakken van uw bestelling, vervolgens gaat deze op de post of mee met de pakket dienst. U krijgt bericht als er iets veranderd in de status van uw verzending, dit kan van ons, van post.nl, van de derde partij die wij gebruiken voor de verzendlabels.
Ik wil iets retour sturen hoe doe ik dat?
Wat vervelend dat uw bestelling niet is wat u graag wilde.
Geef online aan dat u wilt retouren, graag met ordernummer dan kunnen we het makkelijker vinden.
U krijgt dan een retour label dat u weer op uw pakket kunt plakken om retour te sturen.
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Heb je jouw retour gemeld? Zodra deze bij ons weer is ontvangen en behandeld krijgt u binnen 14 dagen uw geld terug gestort op de bank rekening waar u ook mee heeft betaald.
Kan ik een retour bij jou afgeven?
Liever niet! online bestellingen vallen onder online regelgeving. wil je het toch komen brengen? neem dan eerst contact op.